Zestawienia bibliograficzne
E-learning – nauczanie na odległość – zdalna edukacja
E-learning – nauczanie na odległość – zdalna edukacja
(zestawienie bibliograficzna w wyborze za lata 2013-2019)
Książki:
- Diagnoza stanu kształcenie na odległość w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej oraz potrzeb edukacyjnych polskich nauczycieli i odbiorców w zakresie kształcenia na odległość / Krzysztof Chmielewski. – Warszawa: Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, 2013.
- E-learning : kultura studiowania w przestrzeni sieci / Krzysztof Kuźmicz. – Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015.
- E-nauczyciel przyrody : innowacyjna strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych z wykorzystaniem multimediów / Anna Basińska. – Poznań: Pracownia Wydawnicza WA UAM, 2013.
- E-nauczyciel w programie Cyfrowa Szkoła : Działania w ramach projektu ORE „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”. – Warszawa: Ministerstwo Edukacji Narodowej : Ośrodek Rozwoju Edukacji : Centrum Edukacji Obywatelskiej, [2013].
- Jak wdrażać kształcenie na odległość w kształceniu ustawicznym w formach pozaszkolnych krok po kroku / Rafał Michałowski, Wojciech Myka. – Warszawa: Krajowy Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, 2014.
- Platforma zdalnego nauczania ILIAS dla nauczycieli i nie tylko / Małgorzata Gawlik-Kobylińska. – Warszawa: Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej, 2016.
Artykuły z czasopism:
- Edukacja za pomocą tabliczki / Jolanta Okuniewska. // IT w Edukacji. – 2013, nr 1, s. 40-42
- E-learning – moda czy konieczność? / Ilona Gołębiewska. // Wychowawca. – 2015, nr 11, s. 22-23
- E-learning incydentalny a samokształcenie, uczenie się incydentalne i konektywne – charakterystyka zjawiska / Sergo Kuruliszwili. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2017, nr 4, s. 63-72
- E-learning w kształceniu integracyjnym / Marzanna Nowacka-Duda. // IT w Edukacji. – 2016, nr 1, s. 66-67
- E-lekcja – lekcja z wykorzystaniem Internetu : scenariusz lekcji biologii lub zajęć na koło biologiczne (zakres rozszerzony i/lub podstawowy) / Joanna Pilipczuk. // Biologia w Szkole. – 2013, nr 1, s. 34-40
- E-lekcje, e-uczeń, e-nauczyciel, czyli kilka słów o cyfrowej szkole / Aleksandra Kubala-Kulpińska. // Głos Pedagogiczny. – 2014, nr 10, s. 53-54
- E-szkoła wciąż w budowie / Kazimierz Włodawski. // Dyrektor Szkoły. – 2015, nr 5, dod. Nowe technologie, s. 8
- e-Technologie wspierające pracę nauczyciela / Mariusz Malinowski. // Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 2, s. 68-73
- Jaki nauczyciel w e-szkole? / Emilia Musiał. // Nowa Szkoła. – 2015, nr 5, s. 15-24
- Kartkówka online / Katarzyna Krywult. // TIK w Edukacji. – 2017, nr 3, s. 44-46
- Między tradycją a e-learningiem : Jak wprowadzić edukację mieszaną? / Krzysztof Trojan. // Geografia w Szkole. – 2014, nr 6, s. 10-13
- Narzędzia Google w służbie edukacji / Marcin Springer. // IT w Edukacji. – 2013, nr 1, s. 15-17
- Platforma Edmondo. Zdalne nauczanie w praktyce / Lidia Pokrzycka. // Nowa Szkoła. – 2017, nr 3, s. 41-44
- Platforma e-learningowa w procesie kształtowania i sprawdzania umiejętności informatycznych / Tomasz Frankowski. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2015, nr 4, s. 203-210
- Praktyka wykorzystania platformy e-learningowej w dydaktyce na przykładzie uczelni technicznej / Łukasz Kuczek, Marcin Mroczkowski, Antoni Woźnicki, Wacław Romuald Muzykiewicz. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2015, nr 4, s. 187-194
- Prywatne urządzenia w edukacji / Dorota Janczak. // IT w Edukacji. – 2015, nr 4, s. 14-16
- Przydatność – istotność treści „edukacji na odległość” / Aleksander Marszałek. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2017, nr 1, s. 13-21
- Środki naukowo-dydaktycznej komunikacji zdalnej środowisk akademickich / Anna Kamińska. // Przegląd Biblioteczny. – 2018, nr 2, s. 234-255
- WCAG 2.0 w e-learningu – wymagania dla równości / Olga Pawłowska. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2015, nr 1, s. 93-102
- Współdziałanie zasobów cyfrowych w edukacji – platformy informatyczne / Joanna Łabędzka. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2014, nr 3, s. 132-141
- Wykorzystanie e-learningowej platformy Moodle w procesie edukacyjnym / Walentyna Szwec. // Fizyka w Szkole. – 2017, nr 3, s. 32-39
- Wykorzystanie e-learningu w kształceniu zawodowym / Janusz Berek. // IT w Edukacji. – 2015, nr 1, s. 62-64
- Wykorzystanie platformy e-learningowej w konkursie historycznym, czyli jak łatwo i przyjemnie nauczyć się czegoś nowego / Katarzyna Bartuś. // Biblioteka w Szkole. – 2015, nr 7/8, dod. Biblioteka – Centrum Informacji nr 3, s. 19
- YouTube w edukacji / Sylwia Polcyn. // Remedium. – 2017, nr 3, s. 30-31
- Z prac nad wdrażaniem kształcenia na odległość / Anna Koludo, Dorota Wojtuś. // Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 1, s. 23-26
- Zasoby platformy Eduscience w edukacji matematyczno-przyrodniczej / Ewa Pindel. // Edukacja i Dialog. – 2015, nr 9/10, s. 42-43
Autor
Komentarze zablokowane